fbpx
logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890
 

Triboron 2-takt Formula

Voor 2-Takt Motoren
Triboron 2-takt Formula is een unieke, gepatenteerde technologie. De formule van de Triboron producten werkt samen met de metalen oppervlakken en vormt een Tribofilm-laag die de wrijving met zeker 50% minimaliseert, het vermogen optimaliseert en mechanische onderdelen tegen slijtage beschermt. Triboron 2-takt formula vervangt de 2-takt olie in de benzine in z’n geheel, de mengverhouding is in tegenstelling tot de meeste 2-takt oliën voor concentrate 1:100 (1%) en voor Injectie 1:50 (2%) omdat de meeste oliepompen zijn afgesteld op 1:50.
De boorverbindingen en de stoffen die worden gebruikt in het productieproces van Triboron zijn onschadelijk voor de natuur en verbranding van deze stoffen veroorzaken geen rook of stank. Naast een duurzame brandstofbesparing van ten minste 15% en in vele gevallen ruim 30%, vermindert Triboron ook de schadelijke uitstoot gemiddeld tot zeker 70%. Koolmonoxide (CO) 46% en koolwaterstoffen (HC) 33% en fijnstoffen 70%. De sterk anti-bacteriële eigenschappen van Boron doden schimmels en bacteriën in de brandstof volledig waardoor het verouderingsproces van de benzine tijdens bijvoorbeeld winterstalling sterk verminderd wordt.

2-stroke Concentrate

Triboron 2-takt concentraat biedt uitstekende smering met een daaropvolgende vermindering van schadelijke uitlaatgassen. Het unieke recept maakt een reductie van 70% op fijnstof en 20%-25% van de uitstoot van broeikasgassen mogelijk, evenals emissies van koolwaterstoffen (HC) en koolstofmonoxiden (CO).

Triboron concentraat is te gebruiken in alle 2-takt motoren die gebruik maken van 2-takt mengsmering.

• Zowel water als luchtgekoelde 2-takt motoren.
• Zowel water als luchtgekoelde 2-takt motoren
• Van laagtoerige tot hoogtoerige motoren
• Voor lichte tot zeer zware motoren
• Van oldtimer motoren tot moderne motoren